PICS; Kaulitz twins

If you're new here, you may want to Subscribe to our Tokio Hotel Headliner, and get daily FREE updates on:

Tokio Hotel News, Tokio Hotel Gossip, Tokio Hotel Goodies
Tokio Hotel Videos, Tokio Hotel Pictures, Tokio Hotel Merchandise

And much more Daily Tokio Hotel stuff!

All mailed directly to your email address. Click Here To Subscribe!.

Post by www.tokiohotelrocks.com

SWEEEEEEEEEEEEETEST THING EVER! πŸ˜€

PICS; Kaulitz twins PICS; Kaulitz twins PICS; Kaulitz twins
PICS; Kaulitz twins

RSS feed | Trackback URI

34 Comments »

Comment by 7sins
2009-10-11 07:48:59

tryin to work, serious for 2 minutes and doin the job , laughin – true- sweetest thing ever…, :-*

 
Comment by PaolaCecilia
2009-10-11 07:50:50

The second made me πŸ™‚
And the first and third made me πŸ˜€

Comment by PaolaCecilia
2009-10-11 07:51:47

Oh and one more thing : TOM’S JAWLINE !

Comment by Shay
2009-10-11 11:45:59

I know!!! I was thinking the same thing!!!!

(Comments wont nest below this level)
Comment by Nel
2009-10-12 11:18:47

and what for it ?

 
 
 
Comment by Katie
2009-10-11 11:52:21

haha, the last one is the best!! πŸ˜€ like, lmao! xD

 
 
Comment by noussa
2009-10-11 08:31:57

yes that’s really sweet
they’re having a hard time trying to look mean to each other without laughing

Comment by noussa
2009-10-11 08:32:24

if one day I have kids, I wish they’d be that close and good to each other

Comment by penpey
2009-10-11 11:25:00

i no same after i became a fan of tokio hotel (yonks ago) i really wanted to be a twin i just thought it woud be amazin but yeah pft sily non splitting egg ! hehe i no me and ma people fight but wer close i think i would make sute my kids loved each other πŸ™‚

(Comments wont nest below this level)
Comment by Nel
2009-10-12 11:19:25

i’m so sorry my mom didnt born me a twin ,no matter sister or brother,and i really wish i have twins when i grow up ;dd

 
 
 
 
Comment by TH_4ever
2009-10-11 09:39:00

CUTE LOVE THEM <3

 
Comment by natalia
2009-10-11 10:11:16

woww theyy are soooooooo cutee
myy kaulitz twinss

love you so much bill and tom you are the bestβ™₯

 
Comment by Kelly
2009-10-11 10:18:09

Sweeet! Was this on THTV? o__o

 
Comment by GAIL :D
2009-10-11 12:40:36

the third one is adorible πŸ˜€

 
Comment by waffles
2009-10-11 13:05:15

they can only be two words to discribe these sweet sexy delisious twins ….sexy hexy ;-D

 
Comment by Belu
2009-10-11 15:20:11

so cute

 
Comment by Rosa564
2009-10-11 15:21:25

i luv the third pic bill and toms smile is so cute!!!!!!!!!

 
Comment by tara
2009-10-11 15:49:18

is this from a vid?

 
Comment by MzKaulitz
2009-10-11 17:17:05

So, so, so cute! When I first saw the pic, I knew they had to be crackin’ up during that photoshoot. By the way, I really like what Bill’s wearing. This looks like it’s from TH TV. I wanna see more pics from this photoshoot.

 
Comment by Caoimhe
2009-10-11 17:42:46

Love the first two, but the third isn’t there. It says something like it’s temporarily unavailable…

 
2009-10-11 17:50:42

awh the 1st and 3rd one makes my day…bill smiling…awh!

 
Comment by Ash
2009-10-11 19:16:17

Lol!!! They look like they are havin a blast, can’t keep a straight face! ^^

Sweet!! Now only if there was a pic of them hugging. :3

 
Comment by tammy
2009-10-11 21:03:24

THAT IS CUTE THEM TOGTHER OH I ALSO LOVE THE ALBUM

 
Comment by In Die Nacht
2009-10-11 23:04:45

Haha! I love how they can’t keep a straight face. That’s too adorable! =0)

 
Comment by K.C.
2009-10-12 02:18:25

I love the look Tom gives the people behind the camera at the beginning.

 
Comment by Laiila
2009-10-12 04:16:20

CUTE !! haha

 
Comment by Jessica
2009-10-12 08:07:32

behind the scenes photos are always better than the photoshoot itself.
These just made my day…I simply love their smiles. They make my heart feel warm.. πŸ™‚

Oh..and one thing though…they look like they’re going to kiss each other..0.o

but yeah..i threw that thought away when I saw “his” smile.

Ich einfach liebe er…β™₯

 
Comment by OLIVAROSE
2009-10-12 10:37:17

AAGH SOMEONE PLZ REUPLOAD THE ANIMATION!!!!

 
Comment by Courtney
2009-10-12 10:37:17

Just alittle bit closer and……KISS!!

 
Comment by Nel
2009-10-12 11:20:44

Haha…so cute ^^ i love thway Bill is trying to look seriously on the second…and i still cant see the last two
Their laughs on the third are priceless

 
Comment by Sarah
2009-10-12 17:34:10

The last one is SO sweet!! Is it me or Bill have Tom’s scarf?

 
Comment by adena
2009-10-12 21:36:14

lol, just realized… what is bill wearing? i swear, i never know anymore….. xD

 
Comment by Beyonca
2009-10-13 17:50:26

AWW so cute!!! i can’t help but smile when i see the third and last

 
Comment by kaulitz_lover
2009-10-16 07:09:01

awwwwwwwww, so adorable!
and the first ones halarious πŸ˜› toms all serious, and bills like “hahaha!” =PP

 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post