NEWS; Bill Kaulitz – the new bible of fashion ….

If you're new here, you may want to Subscribe to our Tokio Hotel Headliner, and get daily FREE updates on:

Tokio Hotel News, Tokio Hotel Gossip, Tokio Hotel Goodies
Tokio Hotel Videos, Tokio Hotel Pictures, Tokio Hotel Merchandise

And much more Daily Tokio Hotel stuff!

All mailed directly to your email address. Click Here To Subscribe!.

Post by www.tokiohotelrocks.com

NEWS; Bill Kaulitz - the new bible of fashion ....NEWS; Bill Kaulitz - the new bible of fashion ....NEWS; Bill Kaulitz - the new bible of fashion ....

Bill Kaulitz, “The new bible of fashion”

Bill Kaulitz has been introduced to Chinese readers in a chinese magazine, with the title “The new bible of fashion”. The magazine says that Bill has the highly changeable hairstyles.

And the review of Bill: He is comely, cool, mysterious, and even more beautiful than girls. And the most important is that he is so slim and seductive charming. Bill has the highly changeable hairstyles and haircolours.

RSS feed | Trackback URI

36 Comments »

Comment by germaine
2010-01-09 06:45:40

COOL AND SEXYYYYYYYYY

Comment by Rocky Rachelle
2010-01-10 16:47:51

THAT’S PART OF THE DEFINITION OF BILL.

 
 
Comment by Ella
2010-01-09 07:44:45

cool.bill is perfect!!love him so much..

 
Comment by penpey
2010-01-09 10:44:58

Haha, i love the chineese , so truthfull 🙂
he really does have a modles look , its briliant
you gotta love him , hehe Tokio Hotel are taking over the world!!!

Comment by Kay
2010-01-12 21:47:20

U know it!! Soon every city will want to be called Tokio woooh!

 
 
Comment by tara
2010-01-09 10:46:37

Yeah. the Eastern asian side of the world are really into really weird and cool looking and original styles. I mean just search G-dragon. he is south korean. (and my lover LOL) he is literally the male version of lady gaga 😛

Comment by penpey
2010-01-09 13:09:20

hehe very wikid , yeah i know and the anime and all the style , its wikid!!!

 
Comment by Free
2010-01-09 16:53:07

I. Love. G-dragon. XD
And Big Bang for that matter <3
I think he is actually way cooler than Gaga XD

 
Comment by TbyMy
2010-01-10 06:36:13

I L-O-V-E G-dragon & T.O.P
Love their music,i know them now for like 3 years

 
 
Comment by laiila
2010-01-09 13:11:17

http://de.tinypic.com/view.php?pic=ifpm4i&s=6
OH MY GODDD !!!!!! i almost fainted when i saw this !!

Comment by Ali
2010-01-09 13:19:37

oh my god that was amazing! why cant they be on the cover of gq in america? id buy it in a heartbeat! i luved their outfits! hahaha omg 🙂

 
Comment by loretta
2010-01-09 14:21:02

haha that made my day!
they look awesome

 
Comment by MzKaulitz
2010-01-09 21:00:21

OMG! Am I the only one that can’t breathe? Damn, they look good! I want that magazine!

 
 
Comment by Kelly
2010-01-09 13:11:41

Bill is just perfect! ♥

 
Comment by * xo ; scenestarr.
2010-01-09 13:22:17

Yayeeeeeeeeeeeee !! ;]
Bill IS indeed awesome, cool & sexy !
XDDDD
I love him ♥

* xo scenestarr.

 
Comment by perla kaulitz
2010-01-09 13:45:20

bill is sooo HOT !! i love u , bill 🙂

 
Comment by romana
2010-01-09 14:34:03

yes, thats really cool !

 
Comment by Raya
2010-01-09 15:52:20

He rules SOÖ much!

 
Comment by tanya.
2010-01-09 16:29:22

rofl. yeaaaaaah bill is more beautiful than more girls. even me. lmfaoo. XDDD

 
Comment by Mikii
2010-01-09 16:33:23

Oh my fucking god.
That cover of Bill & Tom on GQ…
I THINK I JUST DIED.
They look so fucking beautiful <3
I wish they sold it here in the US, but then again I don’t.
I’d get jealous. (x
And I’m selfish, LOL. 😀

 
Comment by Bethany
2010-01-09 17:22:07

Yep, Bill is very beautiful. I would so do anything to actually meet him face to face though : D

 
Comment by RedSkittles89
2010-01-09 20:31:46

JA, BILL IS MY BEAUTIFUL BOY..I TRUELY LOVE HIM. AWWW.. I JUST MADE A VID FOR HIM CALLED BEAUTIFUL BOY :D.

 
Comment by MzKaulitz
2010-01-09 21:18:15

In the Bible of Fashion, Bill is Jesus! He really needs to hit the East Asian scene because that’s where the fashion’s at. Especially in Seoul. Oh, and it’s such a crime that they haven’t been to Tokyo yet.

 
Comment by Kora
2010-01-09 22:57:51

Yah! So much cooler because I am Chinese and I can actually read the words on that news article xDDD

Comment by Kay
2010-01-12 21:48:16

hahaha mind translating?? lol 😛 XD

 
 
Comment by vikkixx
2010-01-09 23:39:00

Bill is perfect <3

 
Comment by Carolina
2010-01-10 00:03:57

Hell Yeah!

Bill is the Bomb! He is the sexiest man alive on earth. 😀

Comment by germaine
2010-01-10 04:54:22

TOTALLY AGREE!!

 
 
Comment by Sara
2010-01-10 00:33:05

that is so cool. Bill is amazing

you go, Bill!!!!!!!!!

 
Comment by Angel Namerah
2010-01-10 02:22:50

finally finally finally he has made it in asia big time if he hits it in china and japan then just imagine these guys will go huge =D

 
Comment by kaylie
2010-01-10 19:34:04

I love Asia

 
Comment by Shhh.
2010-01-10 19:54:00

Bill isnt that unique
This magazine is praising him.
He isnt that good looking.

He looks like hes been in a concentration camp.
His hair styles are rubish nothing good.
His body is ugly and is face is aswell.
PUT THE CRACK PIPE DOWN!
** PS TOM TOO.

 
Comment by ammerianne
2010-01-10 21:22:37

click on my name (ammerianne)
to see the HOT cover of GQ magazine germany,
that was leaked and tom and bill LOKKING FIECRE!
and please leave a comment on my comment box to voice your opinion.:D

Comment by ammerianne
2010-01-11 20:23:33

ouh yeah, and its at the Monday, January 11, 2010. post.:D

 
 
Comment by amari middleton
2010-01-11 16:54:43

a love all his hairsyles he is so cute

 
Comment by veronique lacroix
2010-01-12 11:14:51

yesss….i can agree that Bill is more beautiful then girls 😀

 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post