PHOTO; kaulitz twinsssss

If you're new here, you may want to Subscribe to our Tokio Hotel Headliner, and get daily FREE updates on:

Tokio Hotel News, Tokio Hotel Gossip, Tokio Hotel Goodies
Tokio Hotel Videos, Tokio Hotel Pictures, Tokio Hotel Merchandise

And much more Daily Tokio Hotel stuff!

All mailed directly to your email address. Click Here To Subscribe!.

Post by www.tokiohotelrocks.com

PHOTO; kaulitz twinsssss

RSS feed | Trackback URI

53 Comments »

Comment by Laura
2010-01-13 09:48:26

The Kaulitz twins are so cute!!!<3

Comment by Rocky Rachelle
2010-01-14 20:26:26

I LOVE IT… THEY LOOK SO HOTT.They have an awesome.

-Rocky Rachelle

 
Comment by MexicanTHfan
2010-01-16 23:10:03

wow bill looks realllly manly:) lol

 
 
Comment by ammerianne
2010-01-13 10:16:07

this is my fav!

 
Comment by Djanet
2010-01-13 10:33:43

Bill looks skeletal

Comment by Veronique
2010-01-16 18:57:12

I know.. you can see hes bones! oh well i still love him! πŸ˜€

 
 
Comment by mara
2010-01-13 13:18:09

This is not my kind of picture, srry folks.

 
Comment by serena
2010-01-13 14:09:26

they look soo freakn cute

 
Comment by Sophie
2010-01-13 14:48:19

Thats so sexy

 
Comment by Celia
2010-01-13 14:54:59

BAH! I AM SOOOOO DRAWING THIS!

 
Comment by Erin
2010-01-13 15:05:13

i luv tthem so so so so SO SO SO MUCH

 
Comment by RayvenSterling:D
2010-01-13 15:12:17

Bill would make a very good Mad Hatter πŸ˜€
I think he would even do better than Johnny Depp XD

 
Comment by yiselle
2010-01-13 15:13:39

the kaulitz are so cute

 
Comment by AngelicaMarie483
2010-01-13 15:23:26

I love bills hat!

 
Comment by Immy
2010-01-13 16:01:32

bill looks beautiful, as usual. πŸ™‚

 
Comment by StrifysGirl101
2010-01-13 16:13:46

oh i love this pic

 
Comment by Ali
2010-01-13 16:22:33

haha bills hat made my day… πŸ™‚

 
Comment by perla kaulitz
2010-01-13 16:25:22

bill is hot as always but he looks sexy in this pic …<3

Comment by vikkixx
2010-01-13 16:46:50

*drowling* exactly ;D

 
 
Comment by helen
2010-01-13 16:37:35

i love bill’s hat <3

Comment by helen
2010-01-13 16:37:56

and tom looks always hot

 
 
Comment by vikkixx
2010-01-13 16:42:20

yeah this picture just made my birthday the best :]

 
Comment by Hawaii01
2010-01-13 16:58:41

all these GQ pics are SOOO amazing!!! I have a huge passion for old-fashioned kind of stuff, too, so that helps. Simply fantabulous πŸ˜€

PS- happy birthday vikkixx πŸ™‚

 
Comment by VerOnicA
2010-01-13 17:16:37

ssseeeexxxxxyyyyyyyyyy

 
Comment by Vickirsten
2010-01-13 17:17:12

oohhhh shitt! Bill you can kill someone just with your style. Really! you’re so sexy in this pic…..I luv u!!

 
Comment by Lilith
2010-01-13 17:29:02

OMG… They look freakin hot n cute!!! πŸ™‚ Took my breath away!!

 
Comment by tokio cookie
2010-01-13 18:24:30

:0 OMG WHAT IS FREAKIN HOT!

 
Comment by :Den!se*LuvsB!LL
2010-01-13 18:36:53

that is just too cute!! :DD

 
Comment by amari middleton
2010-01-13 18:44:03

the kaulitz twins are just toooo cuteeeeeeeeee they are adorableeeeeeeeee

 
Comment by Carolina
2010-01-13 18:53:16

BOTH LOOK AND ARE SO FRIKIN’ SEXY!!!!!!

 
Comment by MiamiFan(:
2010-01-13 18:55:33

Whoa ! I knew that Bill was taller than Tom but Damn !! He’s tall !! :O

 
Comment by Bill ist mein lieben
2010-01-13 18:56:05

Ohhh Bill Kaulitz in a top hat:) uber sexyyy

 
Comment by Bill ist mein lieben
2010-01-13 18:56:06

Ohhh Bill Kaulitz in a top hat:) uber sexyyy

 
Comment by IsdeΓ©
2010-01-13 18:57:31

Bill looks like a hot version of the Mad Hatter from Alice in Wonderland. Tom looks yummy, but kinda bored

 
Comment by Coral
2010-01-13 19:28:42

I want more Georg and Gustav. I want more of the band together like they used to be.

The twins will always be the strong force of the band but without the dynamic of the other two, the band seems flat, divided and boring.

I hope they aren’t planning on splitting up because that’s what it feels like.

Comment by MzKaulitz
2010-01-13 20:01:03

Even though I’m in the Kaulitz twins’ paradise, I do miss the two Gs. Like you said… The twins are the base formula for TH, but the band is lacking the other two important ingredients.

Comment by adena
2010-01-13 22:18:02

this is for GQ though, so it’s more based around fashion, which the twins obviously possess more over the Gs. so i’m fine with it. maybe if they’d have put “kaulitz twins” on the cover instead of “tokio hotel”… that’d be better, i think.

(Comments wont nest below this level)
Comment by Sandra
2010-01-14 10:48:52

Good point. I’m fine with just the twins on the cover too. But overall I’d like to see more interviews with all of them. still a great interview though

And when it comes to fashion that is more the twins.

 
 
Comment by Kiki
2010-01-14 10:56:29

When I look up videos or pictures I’m more likely to look up Bill and Tom than the others and I don’t think the band is boring without the other two but they are still a big part of the team.
So I’m okay with articles of just Bill and Tom. The Gs could use with the break and it’s probably harder for them to get to interviews and photoshoots living so far from Hamburg.

Still they are needed. The band has more of a family atmosphere with all of them together. I’m sure they won’t break up and we’ll get to see all of them hanging out as the THtv season picks up when they start touring.

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by MzKaulitz
2010-01-13 19:58:17

My two favorite twins in the whole wide world! Double the sexiness. ^_^

 
Comment by a`
2010-01-13 20:05:32

whyy does it look like tomi’s head was copy and pasted?

 
Comment by yanelhy
2010-01-13 21:12:50

they’re so sexyssss
kΓΌss

 
Comment by Emily
2010-01-14 00:27:40

I love this picture! It’s so cutee :]

 
Comment by Alyssa
2010-01-14 01:34:57

Awww… Love the pics!!! But I swear I’ve seen another artiste posing the same way as Bill with the radio somewhere… I’m not even sure who. Hmm.

 
Comment by mariel
2010-01-14 03:24:40

LoVe iT!

 
Comment by mariel
2010-01-14 03:25:26

they are so cute especially BILL! iLove yOu BILL!

 
Comment by catherine
2010-01-14 09:08:44

seriouslibill should realli be a model and tomm soooooo sexxxxxxxxxxi luv luv boys

 
Comment by Sandra
2010-01-14 10:50:33

Bill is looking a lot healthier here. He’s not as white.

I love the article, video and the photos – my only complaint is Bill should have worn pants that show off his big package more!

 
Comment by anita loves bill
2010-01-14 20:32:41

bill is an angel as usal

 
Comment by Sarah Prescott
2010-01-15 12:16:34

I think that they both look really great, but my friend would kill me if She saw me looking at their pictures lol’z πŸ˜‰
Oh well I do it anyways, lol’z XOXO T_Y

 
Comment by Kelli Lynn
2010-01-16 00:14:05

tehe Tom looks sooooooooooo smexy!!!!

 
Comment by Carla
2010-01-16 13:40:46

OMG! i love bill he is georgous!!!!!!!! and sooooooooooooooooooooooooooooooooo hot!

 
Comment by Veronique
2010-01-16 19:03:14

why is everyone talking about bill and like 3 ppl talking about tom! seriously tom is so HOT in that pic!! but yeah i like bill 2 in that pic.. lol hes cute! πŸ˜‰

 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> in your comment.

Trackback responses to this post